onsdag 5 januari 2011

2011

Då var det äntligen här! Det nya året, the year of the Bull

Efter ett otroligt snöigt december drog jag på mig en pangförkylning på julaftons morgon som inte släppt förrän nu. Nyår blev hyfsat lugnt men inte så lugnt så som jag hoppats med facit i hand..

---

Som traditionen bjuder så avgav jag några mindre väl valda "nyårslöften", hamnade i ett sällskap som tyckte det va en bra idé att avge löften och jag är ju inte den som är den.

Det blev tre löften:

1. Ställa upp i CrossFit-SM (Man kan ju alltid ställa upp liksom, tänkte jag)

2. Få tummen ur och fixa de där jävla körkortet (Som jag säger, jag kan ju köra bil men bara inte orkat fixa lappen än..)

3. Tatuera mig (Har gått och tänkt att det ska bli av men nu jävlar känns tiden mogen)

---

Sitter och njuter av senaste avsnitten av "BMS", Blue Mountain State, större kultserie får man ju leta efter, alla vi som nördat ner oss i amerikansk fotboll och gillar den här något grabbiga kulturen som finns kring sporten kan inte annat än älska citatmaskinen Thad Castle!

----------------------------------------------------------------------------------------

Dagens Bild:


The one and only, Thad Castle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar