tisdag 7 december 2010

Seg månad

Sista månaden innan träningarna med Bulls börjar, känns galet segt att vänta, som tur är så kan jag köra lite med Bulldogs så länge.

Just nu är jag grymt trött och mätt efter:

ca 130gr protein från 4 olika proteinkällor efter kvällens träningspass som bestod av lite pyramidande på bänkpressen och sen lite traditionella Bicepscurls/tricepspressar, vill biffa upp armarna inför nästa säsong, känns som att dom halkat efter senaste året.

---

Senaste nytt på fotbollsfronten:

SMM importerar som väntat en amerikansk QB, Cody Hawkins, det var nog ganska klart sen länge men man ville väl ta beslutet i samband med årsmötet som jag för övrigt inte hört något om.

Verkar dock som att man ska fortsätta med B-laget, riktigt roligt och bra ambition, om vår sport ska växa och inte bara överleva måste vi ha spel på breddnivå och ett lag som tar in och låter rookies spela mitt i centrala Stockholm behövs!

Två riktigt positiva besked för min gamla klubb SMM, dock jagar man fortfarande ny HC verkar det som, är säkert något på gång där också, vi får se...

---------------------------------------

Dagens Bild:


Motivering: SMMs nya QB, med en guldhjälm i ryggen :)

---

Dagens Klipp


Codys farsa blir lite irriterad :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar