onsdag 1 december 2010

B-day

Jaha, då var det december igen och dags att fylla år igen, 23 blev det den här gången, vilket innebär att jag i framtiden slipper höra repliken "Sry, det är 23års-gräns här" när jag ska in på nån fin krog!
Nu får jag istället höra "Sry, inga sneakers här inne" :)

Känns som att man var ung o fräsch o 20 år iförrgår men åren börjar rulla på, dags för åldersnoja snart? Har en kollega som blev lite orolig när han fyllde 26, men han är en rugby-spelande crossfit-mes hehe.

---

Nu var det också ett tag sen jag uppdaterade bloggen också, så för att ge mig själv en spark i arslet ska jag ge mig en skön utmaning och köra en julkalender i december.
Varje dag blir det ett nytt inlägg som en ny lucka, och det kommer handla om allt mellan himmel och jord men med lite extra fokus på området mellan endzone och endzone ;)

Vill ni bidra så kommentera gärna så spånar vi ihop nåt. Kan också avslöja att det blir gedigna presentationer av Bulldogs nyförvärv som hittills är klara.

---

Vill för övrigt passa på att hylla min (för mig) nya coach Todd Ferguson som blev utsedd till Årets Coach 2010 av SAFF!
In Todd we believe!

För övrigt har han ju samma efternamn som en annan framgångsrik tränare, förvisso en mesigare sport men men..

--------------------------------------------------------------------------------

Dagens Bild:




Motivering: Lite tårta på födelsedagen vore väl inte fel.

Dagens Citat:


Att fira födelsedagar är sunt.
Statistik visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst.


Motivering: Humor..


Dagens Låt:



Motivering: Well, va ju tvungen att hitta nån låt på födelsedagstemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar