torsdag 28 oktober 2010

Första inlägget

Ok, jag är inte Bulls-spelare på pappret än, ska träffa Koffe i helgen och göra klart det sista i pappersarbetet men i sinnet är jag redan där. Och jag tjuvstartar allt med denna blogg.

Vem är då jag?

Jag heter Anders Johansson och har spelat amerikansk fotboll sedan 2004, har spelat med SMM och Roslagen Bulldogs större delen av min karriär och tar i år steget över till en ny klubb, fick en rejäl nytändning med fotbollen senaste året i SMM och det var mitt första år "på riktigt" i superserien.

Vill nu ta allt till en ny nivå och av olika anledningar tror jag ett miljöombyte kan vara helt rätt just nu.

Vad är detta för blogg då?

Eftersom jag har fått massvis vid inspiration av det stundande klubbytet och är helt exalterad inför nästa säsong så vill jag, förutom att träna arslet av mig, få ut all energi i något kreativt. Hoppas den här bloggen blir nåt sådant. Dessutom vill jag få igång mitt skrivande igen och hoppas det här blir en underhållande blogg.

Jag kommer ha några stående inslag (ex. dagens bild & citat) i bloggen som återkommer nästan dagligen, och jag kommer givetvis bjuda in mina nya lagkamrater att skriva gästinlägg, därav namnet "Bulls-bloggen".

------------------------------------------------------------------------------------

Dagens bild:

Motivering: Se dagens citat

Dagens citat:

"En gång är ingen gång"

Motivering: Se dagens bild

//Yours truly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar