fredag 29 oktober 2010

3 dagar kvar

Vilodag idag, bara lite jobb och instruktioner.
Funderar fortfarande lite på vad jag ska fylla den här bloggen med, och kan väl säga att jag inte riktigt vet än 100% utan jag får ta det som det kommer helt enkelt. Men det kommer definitivt bli mycket snack om träning, football, o lite annat vardagstjafs.

Börjar med lite träningsnack: Jag har nämligen blivit helt tokfrälst i medicinbollar nyligen då vi precis köpt in en uppsättning sköna sådana till jobbet (jobbar på Friskis&Svettis Skrapan).
Den här övningen är jäkligt skoj, ska göra en egen medicinbollsvideo sen(ska bara tanka adobe premiere först).

Julius Peppers e grym... men det visste ni redan.

-----------------------------------------------------------------------------
Dagens Bild:


Motivering: Där jobbar jag, F&S Skrapan
.

Dagens Citat:

"I hated every minute of training, but I said, "Don't quit.
Suffer now and live the rest of your life as a champion."
-Muhammad Ali

Motivering: Kan han så kan jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar